Neem contact met ons op

Heeft u de veel gestelde vragen over het UAF al bekeken?
Wilt u steun van het UAF? Ga dan naar de Support Scan.

Voor andere vragen is het UAF bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

  • Algemeen telefoonnummer: 030 - 252 08 35
  • Algemeen e-mailadres: info@uaf.nl
  • Donateurenadministratie: 030 - 252 08 89
  • E-mail: donateuren@uaf.nl

IBAN, KvK en fiscale gegevens

  • IBAN NL41INGB0000076300 t.n.v. Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF te Utrecht
  • KvK-nummer 41177131
  • RSIN (voorheen fiscaal nummer) 002880957
  • Bic-code INGBNL2A
  • Het UAF is bij de Belastingdienst geregistreerd als ANBI

Contactformulier

Adres en route

Postadres
Postbus 14300
3508 SK  Utrecht

Bezoekadres
Alleen op afspraak: Newtonlaan 71 (2e verdieping), 3584 BP Utrecht

Routebeschrijving

Download hier een routebeschrijving (pdf).

Klachtenregeling

U bent het niet eens met een beslissing van het UAF en wilt een klacht indienen. Hieronder beschrijven we in hoofdlijnen wat u moet doen. 

U bent het niet eens met een beslissing van het UAF en wilt een klacht indienen. Hieronder beschrijven we in hoofdlijnen wat u moet doen. 

Altijd schriftelijk 

Beschrijf uw klacht in een brief of mail aan de medewerker die het betreft. Wanneer u er samen niet uitkomt, stuurt u een brief aan de directeur van het UAF. In de brief vermeldt u: 

  • Om welke beslissing of actie van het UAF het gaat; 
  • Waarom u het er niet eens mee bent;
  • Uw naam en adres;
  • De datum waarop de beslissing of actie plaatsvond 

De brief moet in het Nederlands geschreven zijn. 

Behandeling 

Uw klacht wordt behandeld door het afdelingshoofd van de medewerker tegen wie uw klacht gericht is. Als uw klacht gericht is op een afdelingshoofd, behandelt een ander afdelingshoofd uw brief. 

Uw verhaal

Het UAF nodigt u uit om uw verhaal te vertellen en bevraagt ook de medewerker tegen wie uw klacht is gericht. Dit gebeurt niet als de klacht ongegrond is of als u niet gehoord wilt worden. 
Klachten die niet behandeld worden
In deze gevallen neemt het UAF een klacht niet in behandeling: 

  • De klacht is al eerder behandeld;
  • De beslissing of de gebeurtenis heeft meer dan een jaar geleden plaatsgevonden; 
  • Het gaat om een strafbare zaak waarvoor een opsporingsonderzoek bezig is;
  • De klacht is onduidelijk. 

Antwoord

Het UAF behandelt uw klacht in minimaal twee en maximaal zes weken. U ontvangt een schriftelijk antwoord van het UAF. Donateurs en mentoren kunnen ook mondeling antwoord op hun klacht krijgen.