Aanvullende voorwaarden gebruik OV Budgetkaart WijMobiel

Je krijgt van het UAF de OV Budgetkaart van WijMobiel als je akkoord gaat met de aanvullende voorwaarden hieronder. Lees ze eerst goed door voordat je akkoord gaat. Er staat belangrijke informatie in over het gebruik van de kaart en eventuele kosten.

1. Gebruik

1.1. Alleen jij mag de OV Budgetkaart gebruiken.

1.2. De OV Budgetkaart mag je alleen gebruiken voor reizen van en naar jouw school. Je mag de kaart pas voor andere reizen gebruiken, als het UAF deze reizen heeft goedgekeurd.

1.3. Je mag geen eigen geld op de OV Budgetkaart laden. Gebruik voor privéreizen jouw eigen OV-chipkaart of koop losse tickets. Zet je toch eigen geld op de OV Budgetkaart? Dan kun je dit geld niet meer terugvragen of laten verrekenen.

Heb je onvoldoende saldo en moet je naar school? Neem dan zo snel mogelijk contact op met het UAF via telefoonnummer 030-252 0835 of stuur een bericht via MijnUAF.

2. Kosten

2.1. De maandelijkse gebruikskosten van de kaart van € 5,00 worden bij jouw reiskosten opgeteld. In ruil hiervoor krijg je 15% korting op reizen met de trein in de daluren. De daluren zijn: van 0.00 – 6.30 uur, van 9.00 – 16.00 uur en van 18.30 – 24.00 uur, en in het weekend en op feestdagen de hele dag. De korting wordt achteraf met het UAF verrekend.

2.2. Het UAF betaalt geen boetes. Wanneer je een boete krijgt, omdat je vergeet in- of uit te checken, dan gaat dit van je reisbudget af. Je vraagt dit geld zelf terug via www.uitcheckgemist.nl. Doe je dat niet, dan kan het UAF jouw reisbudget aanvullen en de boete bij jouw schuld aan het UAF optellen.

2.3. Heb je niet langer recht op reiskostenvergoeding via de OV Budgetkaart? Laat het ons weten, dan krijg je van ons het retouradres. Stuur dan de OV Budgetkaart meteen terug. Als je de kaart niet terugstuurt, dan moet je kaartkosten van € 11,50 aan het UAF betalen. Het UAF spreekt dan met je af hoe je deze kaartkosten moet terugbetalen.

3. Diefstal, verlies en schade van de OV Budgetkaart

3.1. Is jouw kaart gestolen, verloren of beschadigd? Meld dit binnen 24 uur aan de Servicedesk van WijMobiel via telefoonnummer 088-9343401 of mail naar servicedesk@wijmobiel.nl. De OV Budgetkaart wordt dan geblokkeerd en je krijgt zo snel mogelijk een nieuwe OV Budgetkaart thuis gestuurd.

4. Akkoord aanvullende voorwaarden

4.1. Als het goed is heb je een uitnodiging gehad om een account aan te maken bij WijMobiel. Om akkoord te gaan met de aanvullende voorwaarden vink je op de inlogpagina van WijMobiel aan ‘Ja, ik accepteer de privacy voorwaarden en voorwaarden gebruik OV Budgetkaart WijMobiel’. Na jouw akkoord krijg je de OV Budgetkaart thuis gestuurd. Heb je geen uitnodiging gehad? Neem dan contact op met het UAF via telefoonnummer 030-252 0835 of stuur een bericht via MijnUAF.